Ik zou graag de bestrating willen herstellen voor betere parkeermogelijkheden. Bewoners hebben hun auto nodig voor arbeid dus autoluw is geen optie. Auto's staan met ronkende motoren te wachten voor de Visstraat naar de parkeergarage is een obstakel voor fietsers. Geen koffieshop in de binnenstad, zodat er veel minder stop en go plaatsvindt door bezoeker koffieshop. De Action meer naar de rand van het centrum, wat voor de bevoorrading met grote vrachtwagens veel scheelt.
Lat: 51.8164021344058 Long: 4.66667942459442
Dank voor uw suggesties! We gaan ernaar kijken. Groet, team Grote Markt, gemeente Dordrecht
Goede opmerking over de Action.(Alhoewel ik er dagelijks kom 😂)Dat doet Ikea ook: naar de rand van de stad.Ben voor autoluw.Snap wel de problematiek van de huidige autobezitters.Ga dan voor uitsterfbeleid mbt meerdere parkeervergunningen per woonadres.Dan weten toekomstige bewoners waar ze aan beginnen. Zie nu mensen die twee inpandige parkeergarages bezitten en die als berging gebruiken.Daarnaast parkeren ze dagelijks op straat.Met vergunning. En vervuilen daarmee het aanzicht van de haven. Sowieso vind ik al die auto's bij de havens de boel niet verfraaien.Waarom niet alleen parkeerplekken voor laden en lossen bij de boten? En voor invaliden. Ik moet ook dagelijks meer dan 900 meter lopen om mijn brood te kopen bij de bakker en Hema. Het ergste vind ik de toename van containers,hokjes, paaltjes, elektriciteitshuisjes en meters,wifipaaltjes rond de haven. Normaal lopen is er niet bij.En het is gezichtsvervuiling. Aan sommige zaken ontkom je niet.Maar maak het dan mooier.Zoals de containers bij het stadhuis: wat een aanfluiting op die mooie en historische plek huisvuilcontainers te plaatsen!!!! Verder een compliment zoals Dordt mooier wordt.
Goede opmerking over de Action.(Alhoewel ik er dagelijks kom 😂)Dat doet Ikea ook: naar de rand van de stad.Ben voor autoluw.Snap wel de problematiek van de huidige autobezitters.Ga dan voor uitsterfbeleid mbt meerdere parkeervergunningen per woonadres.Dan weten toekomstige bewoners waar ze aan beginnen. Zie nu mensen die twee inpandige parkeergarages bezitten en die als berging gebruiken.Daarnaast parkeren ze dagelijks op straat.Met vergunning. En vervuilen daarmee het aanzicht van de haven. Sowieso vind ik al die auto's bij de havens de boel niet verfraaien.Waarom niet alleen parkeerplekken voor laden en lossen bij de boten? En voor invaliden.
Ik moet ook dagelijks meer dan 900 meter lopen om mijn brood te kopen bij de bakker en Hema.
Het ergste vind ik de toename van containers,hokjes, paaltjes, elektriciteitshuisjes en meters,wifipaaltjes rond de haven. Normaal lopen is er niet bij.En het is gezichtsvervuiling.
Aan sommige zaken ontkom je niet.Maar maak het dan mooier.Zoals de containers bij het stadhuis: wat een aanfluiting op die mooie en historische plek huisvuilcontainers te plaatsen!!!!
Verder een compliment zoals Dordt mooier wordt.
Autoluw is wel degelijk een optie. Immers, er zijn veel plaatsen waar mensen ook hun auto niet pal voor de deur kwijt kunnen. Hele binnensteden zijn autovrij gemaakt.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.