Voor iedere bewoner één standaard, vaste parkeerplek. Ik vind het goed dat de gemeente wandelen/fietsen wil stimuleren, maar de bewoners mogen daar niet de dupe van worden. Geen/minder parkeerplekken meer voor winkelbezoekers; dan kan er meer groen komen.
Lat: 51.8163798770478 Long: 4.66635655142773
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.