Het plan van de nieuwe inrichting voor de Groenekruislaan op tekening:
klik op de afbeelding voor een grotere versie (pdf, 227 kB)
Een 30 km zone zoals hieronder genoemd klinkt als muziek in de oren. Ook de parkeerproblematiek is herkenbaar, maar we vertrouwen op dat er een goede combinatie gemaakt kan worden tussen meer groen en meer parkeeropties.
Naast Couperusstraat nr. 25 staat een bestaande boom getekend op het overzicht. Deze boom is enige jaren geleden omgewaaid en verwijderd. De boom staat dus tenonrchte getekend op het overzicht. In principe zouden in het stuk gras van de Couperusstraat meerdere bomen gepland kunnen worden. Een 50 km weg met drempels in de weg zorgt voor scheuren in de woningen. Twintig jaar geleden zijn er ook drempels geplaatst in de Groenekruislaan. Het werd geen 30km weg omdat de bus door de straat reed. Vervolgens knalden alle auto's met een 50km per uur vaart op de drempels met als gevolg dat er scheuren in de huizen ontstonden en bewoners zaten te schudden op de bank. Ook ontstonden lange files in de straat. Maak er een 30 km weg van bijvoorkeur eenrichting! Beter voor de kinderen die naar de scholen gaan en oversteken willen. Beter voor de leefbaarheid in de straat. Beter voor de diversiteit en leefbaarheid. Laat Arriva zich aanpassen.
Naast Couperusstraat nr. 25 staat een bestaande boom getekend op het overzicht. Deze boom is enige jaren geleden omgewaaid en verwijderd. De boom staat dus tenonrchte getekend op het overzicht. In principe zouden in het stuk gras van de Couperusstraat meerdere bomen gepland kunnen worden.
Een 50 km weg met drempels in de weg zorgt voor scheuren in de woningen. Twintig jaar geleden zijn er ook drempels geplaatst in de Groenekruislaan. Het werd geen 30km weg omdat de bus door de straat reed. Vervolgens knalden alle auto's met een 50km per uur vaart op de drempels met als gevolg dat er scheuren in de huizen ontstonden en bewoners zaten te schudden op de bank. Ook ontstonden lange files in de straat. Maak er een 30 km weg van bijvoorkeur eenrichting! Beter voor de kinderen die naar de scholen gaan en oversteken willen. Beter voor de leefbaarheid in de straat. Beter voor de diversiteit en leefbaarheid. Laat Arriva zich aanpassen.
Hoe creƫer je parkeerproblemen in een al overbelaste omgeving. Zo dus. Groen is prima, maar los eerst de parkeerproblematiek op zonder mensen op te zadelen met een parkeervergunning.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.