Ik maak me zorgen over het feit dat de gemeente met een plan (met deels luchtfietserij), door een bureau dat de stad niet goed kent, in volle draf meegaat met vergroenen. Nu ben ik een enorme voorstander van groen, maar ook een realist. De auto is nog steeds een belangrijk vervoersmiddel. Deze vergroening - een ware trend - gaat sneller dan de ontwikkeling van duurzame werkende vervoersalternatieven. En: het is gemakkelijk beslissen voor groen als je zelf niet in de binnenstad woont…
Lat: 51.8196131489763 Long: 4.67394243254089
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.